מחקר קצת מפתיע מופיע בגליון האחרון שלEducational Technology.
אנחנו רגילים לקרוא על השימוש הרחב שצעירים עושים בכלי web 2.0, הן ברשתות חברתיות, הן ביצירת בלוגים, תיוג העלת סרטים ל youtube וכד'. לפי המחקר שנעשה בקרב סטודנטים מאוניברסיטת הלסינקי, עולה כי דווקא השימוש בכלים אלה הוא די פסיבי וסטודנטים לא מרבים בכלל ליצור תכנים חדשים באינטרנט. רוב הנשאלים ידעו מה זה בלוג אך בודדים כתבי בלוגים בעצמם. כולם הכירו את ה Wikipedia אבל כמעט שלא העלו ערכים או תיקונים בעצמם.
סטודנטים אלה היו דוקא מתחום הוראת המדיה והיינו מצפים שיהיה להם קצת יותר ענין בתחום זה.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה