יום רביעי, 2 במרץ 2011

התגובות החדשות של פייסבוק

Facebook logoImage via Wikipedia 
מהיום יש אפשרות חדשה להגיב על ידיעות וכתבות באתרים שונים. בדרך כלל כל בלוג או אתר חדשות מאפשר להשאיר תגובה אבל עם Facebook Comments, אפשר אוטומטית לפרסם את התגובה בחשבון הפייסבוק האישי ולא רק באתר עצמו.

בסך הכל מכניסים לפוסט או לדף, שורת קוד קצרה ומיד תופיע האפשרות להגיב. 

כשהתגובה תופיעה בפייסבוק, יוכלו חברי לראות אותה ולהגיב. החידוש הגדול הוא שמה שחברי יגיבו בפייסבוק, יחזור אל אותו בלוג או אתר ויופיע שם. זה כמובן הולך להיות בעיית פרטיות לא קטנה. אם אני מגיב למשהו שחבר פרסם על הקיר שלו, לא בטוח שאני ארצה שכל העולם יראה את זה באתר חיצוני. המון אנשים הולכים לטעות בזה לפחות בשלב הראשון.

זה יכול להיות שימושי מאד ככלי פרסומי. אם מישהו יגיב בעזרת FB Comments על פוסט שכתבתי, כל חבריו בפייסבוק יראו את זה. זה דומה מאד למה שעשו לאחרונה בפייסבוק עם לחצן ה "like". עכשיו כשלוחצים על like בבלוג או אתר מסוים זה מופיע גם בחשבון הפייסבוק שלי.

הנה דוגמא:





Enhanced by Zemanta

3 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

תודה על האזהרה.

דניאל ליפסון אמר/ה...

בינתיים זה כנראה לא לגמרי עובד. התגובה שהשארתי בפוסט הופיע בפייסבוק אבל כשהגבתי לעצמי דרך פייסבוק, מופיע בפוסט רק התמונה והשם שלי ללא התגובה.

קידום אתרים אמר/ה...

דווקא ראיתי כמה אתרים כאלה, בישראל מדובר בעיקר באתרים הגדולים כמו וואינט ודומיו, אבל ברוב המקומות מדובר באתרים מחו"ל, שם בהחלט יש את הכפתור תגובה אל פייסבוק והלייק שכבר מושרש עמוק בתודעה.

Real Time Web Analytics