יום ראשון, 14 בפברואר 2010

הרכש האחרון של גוגל -Aardvark

לפני יותר מחודש דיברנו על ההתרשמות שלי משירות החיפוש החברתי Aardvark. מאז כבר שאלתי ונשאלתי מספר שאלות נוספות ולדעתי העסק הזה עובד די טוב בינתיים.

Aardvark מאפשר לשלוח שאלות ל"חלל האויר" והשירות יפנה אותם למי שיוכל (אולי) לענות עליהם בהתאם להגדרות הפרופיל שלו. אפשר גם לחפש חברים-מומחים ברשתות האישיות שלי כמו Facebook כדי ש Aardvark ישאל גם אותם.

החדשות האחרונות הם ש Google רכשה לפני מספר ימים את Aardvark.

האם זה דבר טוב?

עבור עובדי החברה וודאי שכן אבל לי יש כמה חששות. עד עכשיו כשהשירות היה קטן, היה אפשר לצפות לתשובות פחות או יותר ענייניות לשאלות שנשאלו. אם שאלו אותי משהו שלא ידעתי, כתבתי "pass" ואז Aardvark הלך לשאול מישהו אחר. 
כחלק מ Google אני חושש שזה יהפוך למשהו המוני ומבולגן והאיכות תיפגע. כבר היום אני רואה הרבה יותר שאלות שהופנו אלי שממש לא רלוונטיות.

עדכונים נוספים בהרצאה שלי (בסוף לא יהיה לי מה לחדש.)

אין תגובות:

Real Time Web Analytics