יום ראשון, 26 באוגוסט 2012

כש 140 אותיות זה לא מספיק

Twitter Logo
Twitter Logo (Photo credit: Jon Gosier)
יש מספר אתרים המאפשרים פרסום בו זמנית במספר רשתות חברתיות (בעיקר פייסבוק וטוויטר). השם המקובל לאתרים כאלה הוא Twitter clients.

אני אהבתי להשתמש ב Tweetdeck וזה מסיבה אחת פשוטה. במערכת Tweetdeck הוטמע אפליקציה קטנה בשם deck.ly שאפשרה כתיבת ציוצים לטוויטר, הארוכים יותר מ 140 אותיות.

פשוט כותבים את הציוץ, וכשעוברים את ה 140, deck.ly יצרה קישור לדף ששם היה אפשר לראות את כל המלל.
מבחינת טוויטר הופיע רק 140 אותיות אבל חלק מאותיות אלו הוקדשו ללינק שהביא אותנו לכל הטקסט.

בשנה שעברה טוויטר רכשה את Tweetdeck ובנסיון לקרב אותה לשירות המקורי, ביטלה את deck.ly.

חבל.

אבל יש מספר אתרים חלופיים למי שרוצה להשתמש בטוויטר אבל לא רוצה להתמודד עם מגבלת ה-140.

ניסיתי את long tweets  שהיה אמור לפרסם תמונה (תמונה אחת שווה 1000 מילים) של הציוץ הארוך שלי. לינק לתמונה היה מופיע בטוויטר. הכל עבד כצפוי אך לצערי בתמונה הופיע הציוץ שלי בעברית הפוכה.

האתר הבא היה talltweets. תוך כדי כתיבה האתר הראה לי כמה ציוצים אני כותב. בעצם אתר זה מחלק את הציוץ להרבה ציוצים קצרים. לא כל כך יעיל לדעתי.

התוצאה הטובה ביותר מצאתי ב twitlonger. פרסמתי ציוץ של 220 אותיות ובטוויטר הופיעו 140 הראשונות עם לינק להמשך.

ויש גם אפליקציה שמטמיעה את זה לאנדרויד. נבדוק אותה.

Enhanced by Zemanta

אין תגובות:

Real Time Web Analytics