יום רביעי, 16 במאי 2012

דרך חדשה

אתמול ושלשום הייתי בכנס טלדן Info 2012. שמעתי הרבה הרצאות מעניינות ופגשתי חברים רבים. כמעט כל החברים הללו הם בעצם חברי מפייסבוק. בחיי היום יום אנחנו לא נפגשים פנים אל פנים, רק בכנסים.
יש כמובן המון ביקורת שלילית לפייסבוק, וחלק מהדברים מוצדקים. אבל עבורי החברים וההתקשרות איתם, היא חלק חשוב מחיי החברה. זה נחמד לפגוש אותם אבל גם אם הפגישה היא רק פעם בשנה או אפילו יותר, אלו הם חברים שאני לוקח איתי לכל מקום.
זה חשוב מאד עבורי בתקופה זאת.
ביום שני נפרדתי מחברי לעבודה, הצוות הנהדר של ספריית מכללת אחוה, וביום ראשון אני מתחיל בעבודה חדשה.
בע"ה ביום ירושלים, אעלה לירושלים ואתחיל לעבוד במחלקת שרותי מידע בספריה הלאומית.

קשה מאד להיפרד ממקום עבודה ומהצוות איתם עבדת במשך שמונה שנים. הספריה של מכללת אחוה היתה בית שני עבורי והצוות היו כמו בני משפחה. עזבתי מרצוני בידיעה שהמעבר לספריה הלאומית הוא הצעד הנכון ושעבורי מדובר בהתקדמות רצינית ומבורכת. כולם עודדו וגיבו אותי למרות שזה תמיד מצער להיפרד.

מעל במה קטנה זו אני רוצה להודות לכולם, לעובדים כיום ולאלו שפרשו במשך תקופתי שם:
אירנה, סימה, נטלי, אירנה, אלכסיי, לימור, רחל, מרים, יעל, אביבה, שמעון, סאלח, רוזי ופרידא.
תודה גם לג'יי, לזאב וליתר העובדים והמרצים איתם הייתי בקשר.

על מעללותי בספריה הלאומית אעדכן כשאתחיל לעבוד. אני מקווה להשתלב שם בעשייה המידענית העצומה שהם עושים בשנים האחרונות ולתרום גם את חלקי.
פגשתי חלק מצוות הספריה הלאומית ביום שלישי בכנס, גם כן אנשים נפלאים. כנראה שספרנים הם עם נפלא.

כידוע לקוראים של בלוג זה, לאחר הכנס, אני בדרך כלל מקליט את עצמי ומשלב את זה עם המצגת מהכנס. בעבר עשיתי את זה עם screentoaster  שלצערי נסגר לפני שנתיים. את המיקרופון הייתי שואל תמיד מאלכסיי. עכשיו אצטרך למצוא אחד אחר (אולי הגיע הזמן לקנות אחד בעצמי).
השנה היו לי שתי הרצאות דומות. המצגות היו שונות והשתדלתי להביא דוגמאות אחרות. אני חושב למזג את המצגות יחד, להעלות לבלוג ולכתוב פוסט על הנושא. אולי בימים הקרובים.





2 תגובות:

Yigal Chamish אמר/ה...

דניאל,
תמיד כייף להיפגש אתך,
המון הצלחה בהמשך!
כל טוב
לך
יגאל

אנונימי אמר/ה...

עכשיו צריך להתרגל לרשום לך תגובות במקום להגיב פנים אל פנים :)

Real Time Web Analytics