יום שני, 21 במאי 2012

Google Currents

כפי שכתבתי לא מזמן, לי נמאס בקורא ה RSS שלי. הוא עמוס בידיעות שלא קראתי ורק המראה מפחיד אותי.

לאחרונה התחלתי להשתמש באלטרנטיבה מעניינת. יש שתי אפליקציות לסמארטפון שהופכות אתרים ובלוגים למעין מגזינים מקוונים. הראשון היה Flipboard אך מכיוון שהוא קיים רק לאייפון, בינתיים אני לא יכול לנסות אותו. מה שכן הורדתי הוא אפליקציה של Google בשם Google Currents. אפליקציה זו הושקה ב 2011 אך רק לפני כחודשיים ניתנה גישה גם למשתמש הישראלי.
אם פתיחת האפליקציה, היא מציגה רשימה קצרה של מספר בלוגים/אתרים מפורסמים ובחצי העליון של המסך מוצגות  כותרת מלוות בגרפיקה, של כתבות נבחרות. אפשר להוסיף עוד אתרים רבים במגוון תחומים כמו חדשות, בידור, מדע, ספורט ואחרים. הוא נותן לי גם לייבא את מנויי ה RSS שלי מ Google Reader. בחרתי מספר בלוגים אליהם נרשמתי בזמנו, והעברתי אותם ל Currents. הממשק מאד נעים והתצוגה ברורה וקלה לקריאה.

Google Currents לא מנסה בכלל להתחרות ב Reader אבל היא יכולה לשמש כתחליף לא רע. בכל מקרה, האפליקציה מצאה חן בעיני.

הנה שתי תמונות מסך של האפליקציה בסמארטפון.









                

אין תגובות:

Real Time Web Analytics