יום ראשון, 27 בדצמבר 2009

התאמה אישית של תוצאות חיפוש עם Surf Canyon

יש המון כלים שמתיימרים לעשות התאמה אישית לצרכי החיפושים שלנו ברשת.
אישית אני לא אוהב אותם במיוחד. "התאמה אישית" זהו מושג בעייתי. הצרכים שלי לפעמים משתנתים, אולי אני מחפש מידע עבור מישהו אחר, אולי אני עובד על שני פרויקטים דומים אבל שונים מנקודת המבט....

בכל מקרה מצאתי כלי מעניין שמפעיל התאמה אישית תוך כדי חיפוש בצורה מעניינת.
קוראים לזה Surf Canyon וזה תוסף לדפדפן Explorer ו Firefox.
כשאני מקבל את דף תוצאות החיפוש (SERP) אני יכול לסמן את התוצאה שנראית לי ביותר. בעזרת Surf Canyon" אקבל מיד תוצאות דומות לתוצאה שסימנתי. התוצאות הרלוונטיות נדלות מתוך יתר רשימת התוצאות.
זה אומר שגם אם יש הפניה טובה בדף העשירי של תוצאות החיפוש (לשם בד"כ אף אחד לא מגיע), אקבל אותו על הדף הראשון בהתאם לתוצאה מוצלחת שאסמן.

נחמד אבל לא נראה לי שאשתמש בזה.


אין תגובות:

Real Time Web Analytics